Post by cheerxioneorympvem on Feb 11, 2022 2:09:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Game of Warriors ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Game of Warriors IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ speel alles vrij ▞▞▞
▞▞▞ Game of Warriors 2022 version ▞▞▞
Goed
Waarom is het wanneer je op de kaart vecht en wint? U betaalt om meer goud per minuut te krijgen, maar er staat +3,+5 enzovoort per minuut. Je krijgt alleen 5 goud voor de hele stad, wanneer deze volledig is geüpgraded. Lijkt mij dat mierenrecht om valse reclame te maken. Hoe hoger het niveau zegt, zou meer goud per minuut moeten krijgen.
World of Warriors - DutchCowboys
Kan de bank en het drankje niet openen omdat er geen internetverbinding staat, maar de verbinding is in orde
Goed spel. Ik heb geen klachten afgezien van de super duper lage xp-tarieven. Hoop dat de devs hier snel aan gaan werken. Maak je game newbie-vriendelijk
Besteed veel tijd aan het bekijken van advertenties om meer geld te verdienen. Uiteindelijk wordt het een beetje saai. Goed spel om mee te beginnen. Denk dat je geld moet uitgeven om vooruit te komen.
Spel is ineens compleet kapot. Geen enkele andere app op mijn tablet lijkt hetzelfde probleem met de internetverbinding te hebben. Kan niets doen. Ik wil mijn $ 4 terug.
Ik kan geen advertenties meer bekijken voor dingen Maar het is nog steeds een goede game, maar pls Fix it
Het is een heel goed spel. Ik wou dat je kon kiezen of je een advertentie wilde maken
Game of Warriors Strateške igre wub
Game of Warriors Strategi ypz
Download Game of Warriors (MOD, Unlimited Coins) 1.4.6 Apk 1.4.6 ...
Het is een goede tijdverspiller op lagere niveaus, maar het wordt vrij snel repetitief. Veel diepgang heeft het niet. Leuk om te spelen, maar verwacht geen lange levensduur tenzij je geduld hebt. Het lijkt niet te betalen om te winnen.
leuk tot nu toe, maar het gaat niet zozeer om vaardigheden, maar meer om uren en uren geld verspillen om vooruit te komen en te herhalen ...
Beyblade Burst Rivals Łamigłówki jjtx
gg
Leuk, verslavend!!! Ik zou een hogere beoordeling geven als er niet zoveel advertenties waren. Veel te veel advertenties!!!
afzetterij
mega spel
XCOM® 2 Resistance Warrior Pack | Xbox
, noodspel
De game is over het algemeen goed, het slechte eraan is dat het veel tijd kost om een soldaat naar het volgende niveau te upgraden
Onevenwichtig en statistieken kloppen niet echt. Bovendien is er niet veel interessants in het perspectief van de speeltijd.
Download power warriors 14.5 mod apk APK by Android Developer For Free (Android). power warriors 14.5 mod apk apk - Download APK Apps and Games for Android
Deze game is goed, maar als je je leger niet kunt vormen alsof je nergens een leger bent
Geinig en leuk
Deze game is leuk en alleen voor 2 sterren is het erg duur, maar plez als je leger geeft en dit zal ik 5 sterren geven.
Het is leuk
Begint leuk maar altijd hetzelfde. Gaat snel vervelen. Bovenaan als je een hoger level bereikt, kun je niet meer winnen. Verspil je tijd niet in dit spel, er zijn andere veel beter
😀😎😀😎😀😎😀😎😀😎😀😎😀😎😀😎😍😍😍😎😀😍😍😎😀😍😍😍😍😍
Deze game is letterlijk een kopie van Grow Empire: Rome. Rome is echter veel gepolijster
Game of Warriors Strateške igre wub
Game of Warriors Strategi ypz
Download game Game of Warriors op Android. Militaire strategie met elementen van de tower defense. com.strategygame.gameofwarriors.
Het lijkt erg op het groeien van Empire Rome.. Mooie graphics, maar er is wat verbetering en innovatie nodig
Zo'n slecht spel. Je wint ofwel door bijna niets te doen, of je wacht dagen om sterk genoeg te worden om te winnen. Er is geen strategie, geen vaardigheid bij betrokken, geen betrokkenheid. Kon me niet betalen om dit spel te spelen.
Mini Warriors for Android - APK Download
Walls & Warriors · Collectie Classic Games · Leeftijd 8+ · Opdrachten80 · Spelers1 · In de doos. 3D spelbord, 4 puzzelstukken 'muur' en 1 puzzelstuk 'hoge toren', 7
dit is het? 😓